Sikertelen online fizetés. Mit lehet tenni?
Néha megeshet, hogy a fizető terminálok kiesnek vagy az autentifikáció sikertelen volt.
Ha elsőre nem sikerült kiviteleznie a fizetést, ezt korrigálhatja esetleg megváltoztathatja a fizetés módját is.
1. Jelentkezzen be a megrendelésben megadott e-mail fiókba
2. Keresse meg a kézbesített megrendelésről szóló email címet
3. Nyissa meg és kattintson a Megrendelés módosítás pontra
A link közvetlenül a megrendelés módosítására, vagy ha regisztráció esetén a fiókba fog átirányítani. Ezután elég megváltoztatnia a fizetés módját, pl. Utánvétre és jóváhagyni. A szállítás módját is elég utólag megváltoztatni.
![]() |
Petra LajtmanováA kerékpározás gyerekkoromtól közel áll hozzám. Hobbimat összekötöttem a munkámmal, és szerkesztőként, valamint copywriterként már 4 éve írok kerékpározással kapcsolatos cikkeket. Szeretek felfedezni, ami két keréken megy a legjobban :) . Előnyben részesítem a cross-countyt és gravelt. Megrendelésével kapcsolatos bármilyen kérdés esetén szívesen segítek az info@veloportal.hu címen. |