Mit tehetek sikertelen online fizetés esetén?
Előfordulhat, hogy a fizetési folyamat közben szándékosan, vagy véletlenül kiléptél a fizetési oldalról.
Ha elsőre nem sikerült végrehajtani a fizetéstz akkor ezt a következő képpen lehet orvosolni:
1. Ellenőrizze a megrendeléskor megadott e-mail fiókját
2. Keresse meg a megrendelés visszaigazolásáról szóló levelet
3. A levélben kattintson a : Megrendelés módosítása gombra
A link közvetlenül a megrendelés módosítására, vagy ha regisztrált vásárlóként vásárolt, akkor azonnal a fiókjába fogja átirányítani. Ezután ismételten megkísérlheti a bank kártyás fizetést vagy megváltoztathatja a fizetés módját, például utánvétre. Ha kívánja a szállítás módját is megtudja még változtatni.
Petra LajtmanováA kerékpározás gyerekkoromtól közel áll hozzám. Hobbimat összekötöttem a munkámmal, és szerkesztőként, valamint copywriterként már 4 éve írok kerékpározással kapcsolatos cikkeket. Szeretek felfedezni, ami két keréken megy a legjobban :) . Előnyben részesítem a cross-countyt és gravelt. Megrendelésével kapcsolatos bármilyen kérdés esetén szívesen segítek az info@veloportal.hu címen. |