Reklamáció és visszaadás
1. LÉPJEN VELÜNK KAPCSOLATBA.
Írjon nekünk az info@veloportal.hu címre és a lehető legaprólékosabban írja le problémáját az áruval kapcsolatosan.
Ha lehetséges, küldjön fényképet is. A folyamatot felgyorsítja, ha megadja a megrendelés számát is.
2. FUTÁRT KÜLDÜNK.
Még aznap, de legkésőbb 24 órán belül értesíteni fogjuk a futár érkezének idejéről, ami
természetesen a mi költségeinkre fog megérkeznie. Nem kell aggódnia a csomagra való címke kinyomtatásával, mivel az már a futárnál lesz.
3. VISSZAADJUK A PÉNZÉT VAGY KICSERÉLJÜK AZ ÁRUT.
A reklamáció elbírálása standarszerűen 2 napon belül megtörténik.
Ha a hibát nem lehet eltávolítani, az árut újra kicseréljük vagy a pénzét visszaadjuk.
SZERETNÉM AZ ÁRUT VISSZAADNI.
Ha az árut szeretné ok megadása nélkül visszaadni vagy kicserélni, erre az áru átvételétől számított 14 napig jogosult és erről az igényéről kérjük értesítsen minket a info@veloportal.hu címen.
Mi díjmentesen regisztráljuk beadását bármelyik Packeta fiókrészlegen. Nem kell bajlódnia a címke kinyomtatásával, ehhez elegendő az e-mailben elküldött kód.
Az árut elég becsomagolni és elvinni a Packeta kiadóhelyek egyikére.
![]() |
Martin HudecA profi kerékpározásban 9 éve dolgozom szerelőként. Ha nem vagyok a szervizben, akkor a hegyi terepeken vagy kedvenc kocsmámban sörözöm a barátokkal. Specialitásom a DI2 elektronikus készletek. Reklamációját illetően szívesen segítek az info@veloportal.hu címen. |